top of page

Derrota contra els meus propis companys!


El dissabte passat vam fer un partidet on ens enfrontàvem dos equips formats per jugadors del juvenil B i de l’A de forma aleatòria per començar a agafar el ritme de competició després de les vacances.

Jo vaig sortir a la segona part i vaig aconseguir firmar una bona actuació amb un bon gol des del balcó de l’àrea. Tot i així no vam aconseguir remontar l’avantatge de dos gols que ens havien agafat però vam fer mèrits per fer-ho.

Va ser una jornada diferent on m’ho vaig passar molt bé amb els companys jugant a l’esport que més m’agrada.


FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

No hay tags aún.
bottom of page