top of page

Gran victòria i seguim somiant


Hey! Aquest passat dijous vam jugar contra el CD San Francisco. El resultat va ser de 2 a 0 a favor nostre tot i que haguéssim pogut ampliar l’avantatge en bastantes ocasions.

A la primera part vam sortir molt endollats al partit, pressionàvem molt intensament i els hi vam fer molt mal al contraatac. El primer gol va arribar bastant aviat després d’un penal que va transformar l'Ivan Gil. Ells semblava que havien sortit amb por i els hi costava encadenar més de deu passades seguides però tot i així sempre volien sortir amb la pilota jugada. La segona diana la vam marcar després d’un gran contraatac que va definir molt bé el nostre davanter, a baix i al pal llarg de la porteria.

Al segon temps la cosa va canviar totalment. El partit es va trencar i els dos equips vam tenir bastantes ocasions com per ampliar el marcador però no ho vam aconseguir. Ells van pujar en intensitat i nosaltres estàvem una mica fatigats del primer temps i ja no pressionàvem tant bé. Tot i així vam aconseguir sofocar amb èxit els seus atacs i ens vam aconseguir endur els tres punts que ens consoliden en el liderat del campionat.

M’agradaria destacar l’actuació d’Ivan Gil, ja que va marcar el gol de penal, va repartir molt bé el joc ofensivament i es va equivocar en molt poques ocasions, i en defensa va treballar molt en els replegaments i en la pressió. Però també estic molt content de veure que l’equip funciona igual de bé independentment de qui estigui al terreny de joc jugant.

Jo vaig jugar els últims 15 minuts i vaig intentar fer-ho el millor possible. Vaig arribar a l’àrea rival, vaig xutar de fora l’àrea i vaig fer alguna passada de gol però no vam saber definir amb precisió. Al cap de setmana ens toca jugar contra el Reus Deportiu, un gran rival que segur que ens posa les coses difícils per a guanyar. AMUNT PERICOS!


FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

No hay tags aún.
bottom of page