top of page

Retrobem les bones sensacions i 3 punts.


Hey! Aquest cap de setmana passat vam jugar contra el Mercantil, un gran equip que ens va proposar un partit bastant complicat però el vam saber resoldre bastant bé. A la primera part vam sortir molt endollats i intensos. Això va fer que ells tinguessin poc la pilota i ens creessin molt poques ocasions. Vam tenir l’esfèrica durant molta estona i a ells els va passar factura i van patir un desgast físic important. Vam arribar moltes vegades a l’àrea rival pero només vam saber acabar de concretar una jugada en gol. Va ser després d’un contraatac ràpid, on amb un desplaçament llarg per a l’extrem i després una centrada precisa al cap de l’extrem contrari que havia entrat a rematar, vam acabar obrint la llauna. Als segons 45 minuts va seguir el mateix guió del partit, tot i que ells es van obrir una mica més per a intentar marcar el gol de l’empat. El rival va tenir alguna ocasió aïllada però no van transformar-la. Per sort, a mitjans del segon temps, vam marcar el 2-0, de manera calcada al primer, i ens va fer agafar una distància al marcador on ja estàvem més tranquils. M’agradaria mencionar el joc en equip que vam dur a terme. Vam elaborar i madurar bastant les jugades fins que trobàvem algun espai en la defensa rival i l'aprofitàvem. En defensa també cal dir que vam estar bastant bé, però tampoc vam defensar molt ja que a la que perdíem la bola la intentàvem recuperar ràpidament. També destacar el paper d’Enric Baquero, el nostre extrem esquerra, que va marcar els dos gols i va ser un perill constant per a aquella banda. Vaig jugar tot el partit i crec que vaig fer un bon paper! Poc a poc vaig reprenent el ritme de joc, cada vegada estic més content jugant i estic agafant més confiança. La setmana que ve és bastant possible que debuti amb el Juvenil A, estic molt content de que comptin amb mi i intentaré ajudar el màxim que pugui. A veure si aconsegueixo la titularitat! Aquesta setmana em toca treballar fort per a poder jugar amb l’A i anar a Manresa a fer un partidàs i marxar amb els tres punts a la butxaca. AMUNT PERICOS!!


FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

No hay tags aún.
bottom of page