top of page

Surto al diari La Grada!

Tot i que al principi de pretemporada veia molt lluny la opció d’estar a la plantilla del juvenil A cada vegada estic més a prop d’aconseguir-ho. He estat donant-ho tot als entrenaments i partits tant quan jugava amb el Juvenil B com quan ho feia amb l’A i l’esforç ha fet els seus fruits.

Aquesta setmana passada va sortir un article al diari de “la grada” sobre com estava anant la pretemporada del Juvenil A i els fitxatges que han fet i jo apareixo com a integrant de la seva plantilla. Aquesta notícia em va fer molta il·lusió, sé que és una simple notícia però ja és un avanç.

Aquesta setmana ja comença la lliga de Divisió d’honor i estic entrenant amb moltes ganes per a intentar guanyar-me un lloc a la convocatòria i somiar per a que l’entrenador em doni una gran oportunitat i ser titular. Ara toca seguir treballant fort per poder mantenir aquest lloc que m’ha costat tant guanyar a l’equip.

Us adjunto aquí el “link” de l’article del diari La Grada perquè podeu veure la notícia:


FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

No hay tags aún.
bottom of page