top of page

No puc estar més agraït...

M’agradaria mencionar a tots aquells que m’han ajudat a fer d’aquesta temporada una de les millors tant a nivell esportiu com a nivell personal.

Agrair a tota la gent que treballa a la Residència (Ramon, Fermín, Paula, Andrés, Sònia…) pel treball que fan i el tracte que m’han donat que fa que cada dia em senti millor allà, al cap i a la fi és com la meva segona casa.

També dono gràcies a tots els companys que he tingut aquest any i al cos tècnic que des del primer dia em van tenir en compte i em van integrar molt bé al grup. A l’entrenador Xavi Morón, que tot i tenir les nostres diferències va confiar en mi des del primer dia i em va donar al oportunitat de demostrar el meu nivell futbolístic. També a Vidal Paloma, el preparador físic amb el qual hem passat molts bons moments i m’ha ajudat molt a guanyar físic. Una peça molt important per mi aquest any també ha sigut el fisioterapeuta Carlos, que em va ajudar tant quan tenia alguna lesió muscular o bé estava trist o enfadat per alguna cosa del futbol o extrafutbolística.

També agrair a Tonet Guerao i a tota la família de Minguella Football per fer-me les coses tant fàcils i ajudar-me en tot el que podien i més. Finalment també vull donar les gràcies a Nike Football i sobretot a Jordi Benet que ha fet possible un dels meus somnis des de petit, poder lluir unes botes Nike Magista al terreny de joc.


FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

No hay tags aún.
bottom of page