top of page

Fa dos partits que porto botes noves i fem un gol per partit!


Fa dues setmanes em van arribar les primeres botes Nike! Estic molt content de poder vestir aquesta marca ja que és una de les meves preferides i és un somni fet realitat que ells també s’hagin fixat en mi. Ara ja fa dues jornades que les llueixo al camp i no pot haver anat millor: Dos partits, dos gols.

De moment es podria dir que no em van gens malament. El primer gol va ser un xut creuat amb la cama esquerra des de fora l’àrea ajustat al pal. El segon va ser molt bonic, després de fer-li un barret al defensor, vaig rematar la pilota de volea a la que ho vaig veure clar des de la frontal de l’àrea. La pilota va entrar fregant el pal dret del porter i no hi va poder fer res.

M’agradaria donar gràcies a Nike per aquesta oportunitat que m’estan donant i intentaré aprofitar-la i gaudir-la al màxim. Estic encantat amb les botes i tant de bo no siguin les últimes que arribin!

Per qui en vulgui unes... https://store.nike.com/es/es_es/pd/mercurial-vapor-xi-botas-de-futbol-terreno-firme/pid-11595539/pgid-12192355#


FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

No hay tags aún.
bottom of page