top of page

Segona victòria... i jo lesionat.


Hey! El passat dissabte vam jugar contra el Girona i vam aconseguir guanyar per la mínima 2-3. Per desgràcia aquesta setmana no he pogut col·laborar amb la victòria de l’equip ja que porto una setmana lesionat. El fisio em demana que descansi una mica ja que tinc el que sembla una "pubalgia", de fet algún muscle molt carregat.

La primera part del partit va ser molt encallada i molt física. Van haver-hi moltes faltes i no vam aconseguir crear bones ocasions. El Girona estava fent uns 45 minuts molt bons i després d’alguna ocasió aïllada van aconseguir marcar el 1-0 en un contraatac. Vam reaccionar ràpidament i vam marcar l’empat en una jugada per banda que va acabar rematant a gol el nostre davanter.

A la segona part el joc seguia igual. S’estava jugant a un futbol molt poc vistós i seguíem sense aconseguir crear problemes a la defensa del Girona. Cap al minut 20 ens van marcar el 2-1 en un altre contraatac però hi havia alguna cosa que em deia que guanyaríem. Després del gol del rival vam tornar a posar-nos les piles i donava la sensació que cauria l’empat en qualsevol moment. Fins que en un contraatac ràpid i vertical la pilota va entrar. Hi havien molts nervis al final del partit i moltes imprecisions, però la nostra perseverança va donar els seus fruits i vam marcar el gol de la victòria tant esperat.

M’agradaria destacar el dorsal número 9 del Girona. Va fer un molt bon partit essent l’autor dels dos gols gironins i per el treball que va fer a l’hora de pressionar la nostra sortida de pilota. Era un jugador molt ràpid, intel·ligent en els moviments que feia i amb una capacitat de definir molt bona.

Estic molt content per la victòria de l’equip però una mica “trist” per no poder estar en la dinàmica habitual amb els companys. Espero que sigui una lesió lleu i estar recuperat l’abans possible. Aquesta setmana començarem a provar d’entrenar i a veure si estic al 100% per a la pròxima jornada. SOM-HI PERICOS!


FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

No hay tags aún.
bottom of page