top of page

Comença la temporada al RCD Espanyol


Jugada de Gol...

El nou waterboy de l'Espanyol!

Jugada de Gol...

Hey! Ja he començat la pretemporada amb el RCDE! Després de la primera dura setmana d'entrenaments va arribar la primera "prova" de veritat al partit del cap de setmana. L'enfrontament va ser contra el Sants i va acabar en victòria de 3-0 La primera part va ser molt intensa i vam aconseguir fer bones circulacions de pilota i generar moltes jugades de perill. Tot i aixi el resultat es va mantenir 0-0. Ells no van arribar a la porteria i vam aconseguir tancar-los en el seu camp molta estona. A la segona ella ja estaven molts cansats i vam aconseguir trobar molts mes espais que no pas a la primera part. Aixo va fer que els tres gols vinguessin gairebé de manera consecutiva. Personalment estic molt content ja que vaig veure que l'entrenador compta amb mi i em va fer jugar 70 minuts. Em vaig notar bastant bé físicament i tècnicament tot i el poc rodatge que portava i crec que es va veure al camp. Col•lectivament també estic molt content perque vam jugar un joc bastant fluid amb ajudes constants tant en defensa com en atac. En defensa ens vam mostrar molt sòlids i en atac vam ser un equip ordenat i amb les idees clares. El Sants també va fer un bon partit però erem superiors físicament i tàcticament estavem molt més treballats. Ha sigut un molt bon partit per començar a provar coses! A seguir treballant que encara ens queda molt!


FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

No hay tags aún.
bottom of page