top of page

Viatge a Tenerife!


Aquest passat cap de setmana vaig anar seleccionat per la selecció catalana de futbol per jugar la fase final dels campionats d’Espanya! Va ser una experiència inoblidable!

Tot i perdre la semifinal contra la selecció de Madrid, estic molt content de com va anar i de l’estada a Tenerife amb els companys de selecció al costat. A part de futbol, es respirava molt bon rotllo i m’ho vaig passar molt bé tots els dies.

L’única llàstima del viatge va ser perdre, ja que podríem haver guanyat sense problemes però vam tenir molt mala sort de cara a porteria. El resultat va ser de 0-1 i Madrid només va tenir una ocasió clara, la del gol, i poc més. Nosaltres vam estar tot el partit intentant marcar de totes les maneres possibles però no ho vam aconseguir.

El partit el podeu veure aquí

El reportatge pre-partit també el pots veure aquí

Em va saber molt greu la derrota però estic orgullós de haver pogut formar part de la millor selecció autonòmica d’Espanya. Toca seguir treballant i a pensar en la temporada que ve on m’espera una meravellosa etapa al R.C.D.Espanyol.


FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

No hay tags aún.
bottom of page