top of page

Falta gol!

Hola! Aquest cap de setmana vam jugar contra el Gimnàstic de Tarragona. Va ser un partit molt disputat però crec que ens mereixíem la victòria ja que vam jugar millor i vam tenir moltes més ocasions que ells. El resultat final va ser de 0-1.

En els primers minuts de la segona part vam sortir molt adormits i vam jugar molt malament. Però un cop van passar els primers deu minuts vam pujar la intensitat i vam començar a jugar a futbol. Vam tenir moltes ocasions de gol però vam tenir mala sort i no les vam aprofitar.

A la segona part el guió va ser el mateix. Nosaltres estàvem forts en defensa i en atac teníem alguna ocasió. en el minut 65 ens van marcar el 0-1 i va ser un cop molt dur, ja que estàvem jugant molt millor que ells i no ens mereixíem la derrota. Tot i així no vam baixar els braços i ho vam seguir intentant. Fins que al final del partit ens van expulsar un jugador injustament i finalment el partit va acabar amb el 0-1.

Aquesta jornada cal destacar el dorsal 8 del Nàstic. Era l’interior rival i ens va posar en moltes situacions compromeses. Va dur a terme un molt bon partit. Jo no vaig fer un mal partit, em van posar de central i crec que vaig fer un partit bastant bo. Als últims minuts em van posar de davanter per veure si podia treure alguna cosa però no va ser així.

Encara ens queda molt per treballar: la sortida de pilota, acabar les jugades en gol, que tot l’equip baixi a defensar...etc. Però bé, em quedo amb la part positiva del partit que es que comencem a jugar a futbol i que no ens mereixíem perdre. Ara a descansar i a tornar més intensos i més forts després de les festes! AMUNT VILASSAR!


FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

No hay tags aún.
bottom of page